Browsing by Author Departamentos de la UMH::Estudios Económicos y Financieros

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 417 to 436 of 682 < previous   next >
PreviewIssue DateTitleAuthor(s)Access
Atena, Editores, principais-transformacoes-academicas-adotadas-nas-ies-do-brasil-durante-o-periodo-covid-19.pdf.jpg2024Main academic transformations adopted in universities in Brazil, during the Covid`19 PeriodBrotons Muró, Luis Francisco; VIANA REZENDE, AIVINIS
TFG-Martínez Valero, Jorge.pdf.jpgSep-2022La marca de la Unión EuropeaMartínez Valero, Jorge
GARCÍA MACIÁ MARÍA.pdf.jpgSep-2016Marca personalGarcía Maciá, Maria
5.- Market risk exposure determinants during COVID-19 outbreak (1).pdf.jpgDec-2023Market risk exposure determinants during the COVID-19 outbreak: between competitiveness and inequalityAngosto Fernández, Pedro; Ferrandez-Serrano, Victoria
TFG-Sánchez Morales, Carlos.pdf.jpgJun-2019Marketing de influencers y nuevas estrategias digitalesSánchez Morales, Carlos
TFG-Selfa Leal, Juan Alberto.pdf.jpgJun-2019Marketing de influencia en la empresaSelfa Leal, Juan Alberto
TRABAJO FIN DE GRADO._compressed.pdf.jpgJul-2025El marketing de marcas como estrategia de vínculo y lealtad del consumidor.Rodríguez Hernández, Fernando
TFG RAQUELELENA.pdf.jpg2025El Marketing digital en la empresa actualPeral Agulló, Raquel Elena
Balan Felicia.pdf.jpgJun-2015Marketing experiencialBalan, Felicia
Lillo Sánchez, Alejandro.pdf.jpgJul-2015Marketing relacionalLillo Sánchez, Alejandro
TFG-Marín Sánchez, María Belén.pdf.jpgJun-2018Marketing y género: Empoderamiento de la mujerMarín Sánchez, María Belén
TFG Gambin Vilato, Inaki.pdf.jpgJul-2025Más allá del paseo aleatorio: capacidad predictiva del análisis técnico y sus implicaciones para la eficiencia del mercadoGambín Vilató, Iñaki
TFG MURCIA GARCÍA LUCÍA.pdf.jpgJun-2017Matrimonios y uniones de hecho en el impuesto de las rentas de las personas físicasMurcia García, Lucia
Energy_2024 (1).pdf.jpgNov-2024May a greener technology mix mitigate market power? Mixed vs private competition in the EU electric power marketEscrihuela-Villar, Marc; Gutiérrez-Hita, Carlos; Vicente Pérez, José
TD Lorenzo Chinchilla Mira.pdf.jpg24-Nov-2014Mecanismos de refuerzo para la dinamización del rendimiento innovador de las empresas en distritos industrialesChinchilla Mira, Lorenzo
TFM NAJAR MARTINEZ, JOSE IVAN.pdf.jpg2024La medición del bienestar en el ámbito de la materia de economía de 1º de bachillerato en la Comunidad ValencianaNájar Martínez, José Iván
ANGOSTO MAGDALENO CARMEN.pdf.jpgSep-2016Medidas contra el fraude fiscal de las empresas internacionalesAngosto Magdaleno, Carmen
TFM INÉS DEL CERRO.pdf.jpg19-Jun-2020Medidas contra la planificación fiscal agresiva: Las normas generales antiabusoDel Cerro Alcaraz, Inés María
ZAVALA SANDOVAL ISABEL GRACE.pdf.jpgMar-2016Mercado Central: Análisis de su negociaciónZavala Sandoval, Isabel Grace
Molina Valdivieso, Ignacio.pdf.jpgJul-2015Mercado de derivados financieros: futuros y opcionesMolina Valdivieso, Ignacio