Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/11000/29405
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorVillalonga Campos, Rocío-
dc.contributor.authorTortosa Piñar, Sandra-
dc.contributor.otherDepartamentos de la UMH::Artees_ES
dc.date.accessioned2023-09-04T10:06:03Z-
dc.date.available2023-09-04T10:06:03Z-
dc.date.created2023-06-13-
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11000/29405-
dc.description.abstractEl arte históricamente y hasta la actualidad ha sido vehículo para representar las emociones. Los mecanismos y estrategias que empleamos para ello los artistas son de diversa índole, tanto a nivel formal, matérica, como procesual. El trabajo de experimentación artística que aquí se presenta, es un intento de llevar al campo visual los conceptos de amor y miedo, conceptos abstractos opuestos y a su vez complementarios. La indagación entre lo material, la escultura, y lo inmaterial, la sombra como la huella de lo escultórico, vehiculan el discurso en un espacio tiempo, (pasado, presente, futuro) mostrando lo plausible a aparecer y desaparecer. La fotografía será el vehículo para capturar los instantes de interacción de estas emociones en nuestro inconsciente.es_ES
dc.description.abstractL'art històricament i fins a l'actualitat ha estat vehicle per representar les emocions. Els mecanismes i estratègies que emprem per a això els artistes són de diversa índole, tant a nivell formal, matèrica, com processual. el treball d' experimentació artística que aquí es presenta, és un intent de portar al camp visual els conceptes d' amor i por, conceptes abstractes oposats i alhora complementaris. La indagació entre el material, l'escultura; i l'immaterial, l'ombra com l'empremta de l'escultòric, vehiculen el discurs en un espai temps, (passat, present, futur) mostrant el plausible a aparèixer i desaparèixer. La fotografia serà el vehicle per capturar els instants d'interacció d'aquestes emocions en el nostre inconscient.es_ES
dc.description.abstractHistorically and up to the present day, art has been a vehicle for representing emotions. The mechanisms and strategies that we artists employ to do so are of various kinds, both at a formal, material and processual level. The work of artistic experimentation presented here is an attempt to bring to the visual field the concepts of love and fear, abstract concepts that are opposites and at the same time complementary. The enquiry between the material, the sculpture; and the immaterial, the shadow as the trace of the sculptural, convey the discourse in a space-time, (past, present, future) showing the plausible to appear and disappear. Photography will be the vehicle to capture the moments of interaction of these emotions in our unconscious.es_ES
dc.formatapplication/pdfes_ES
dc.format.extent18es_ES
dc.language.isospaes_ES
dc.publisherUniversidad Miguel Hernández de Elchees_ES
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses_ES
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/*
dc.subjectMiedoes_ES
dc.subjectPensamientoses_ES
dc.subjectFotografíaes_ES
dc.subjectMetacrilatoes_ES
dc.subjectSecuenciaes_ES
dc.subject.otherCDU::7 - Bellas arteses_ES
dc.titleEntre el miedo y el amores_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises_ES
Appears in Collections:
TFG - Bellas Artes


Thumbnail

View/Open:
 TFG Tortosa Piñar, Sandra.pdf

4,63 MB
Adobe PDF
Share:


Creative Commons ???jsp.display-item.text10???