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https://hdl.handle.net/11000/35224
How a Spanish group of millennial generation perceives the commercial novel smoothies?
Título : How a Spanish group of millennial generation perceives the commercial novel smoothies? |
Autor : Cano-Lamadrid, Marina Tkacz, Karolina  Turkiewicz, Igor  Clemente Villalba, Jesús  Sánchez-Rodríguez, Lucía  Lipan, Leontina  García García, Elena  Carbonell-Barrachina, Ángel A.  Wojdylo, Aneta |
Editor : MDPI |
Departamento: Departamentos de la UMH::Biología Aplicada |
Fecha de publicación: 2020-09-01 |
URI : https://hdl.handle.net/11000/35224 |
Resumen :
The World Health Organization (WHO) and the Food and Agriculture Organization of
the United Nations (FAO) constantly emphasize the importance of increasing fruit and vegetable
consumption; these natural products help in the prevention of major diseases. Smoothies are a
simple and convenient way of ... Ver más
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Palabras clave/Materias: Napping® descriptive sensory analysis JAR PLS drivers of liking penalty analysis |
Área de conocimiento : CDU: Ciencias puras y naturales: Biología |
Tipo de documento : info:eu-repo/semantics/article |
Derechos de acceso: info:eu-repo/semantics/openAccess Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional |
DOI : 10.3390/foods9091213 |
Publicado en: Foods 2020, 9, 1213; |
Aparece en las colecciones: Artículos Biología Aplicada
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La licencia se describe como: Atribución-NonComercial-NoDerivada 4.0 Internacional.