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How a Spanish group of millennial generation perceives the commercial novel smoothies?


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Título :
How a Spanish group of millennial generation perceives the commercial novel smoothies?
Autor :
Cano-Lamadrid, Marina
Tkacz, Karolina  
Turkiewicz, Igor  
Clemente Villalba, Jesús  
Sánchez-Rodríguez, Lucía  
Lipan, Leontina  
García García, Elena  
Carbonell-Barrachina, Ángel A.  
Wojdylo, Aneta
Editor :
MDPI
Departamento:
Departamentos de la UMH::Biología Aplicada
Fecha de publicación:
2020-09-01
URI :
https://hdl.handle.net/11000/35224
Resumen :
The World Health Organization (WHO) and the Food and Agriculture Organization of the United Nations (FAO) constantly emphasize the importance of increasing fruit and vegetable consumption; these natural products help in the prevention of major diseases. Smoothies are a simple and convenient way of ...  Ver más
Palabras clave/Materias:
Napping®
descriptive sensory analysis
JAR
PLS
drivers of liking
penalty analysis
Área de conocimiento :
CDU: Ciencias puras y naturales: Biología
Tipo de documento :
info:eu-repo/semantics/article
Derechos de acceso:
info:eu-repo/semantics/openAccess
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional
DOI :
10.3390/foods9091213
Publicado en:
Foods 2020, 9, 1213;
Aparece en las colecciones:
Artículos Biología Aplicada



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