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The role of environmental concern in explaining attitude towards second-hand shopping

Título :
The role of environmental concern in explaining attitude towards second-hand shopping
Autor :
Borusiak, Barbara  
Szymkowiak, Andrzej  
López Lluch, David  
Sánchez-Bravo, Paola  
Editor :
Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie - Centre for Strategic and International Entrepreneurship
Departamento:
Departamentos de la UMH::Economía Agroambiental,Ing. Cartográfica y Expresión Gráfica en la Ingeniería
Fecha de publicación:
2021-02-03
URI :
https://hdl.handle.net/11000/36521
Resumen :
Objective: The objective of the article is to analyse the role which environmental concern plays in explaining attitudes towards second-hand shopping and the intention to go on a second-hand shop visit. Research Design & Methods: The Norm Activation Model; including an additional variable – environ...  Ver más
Palabras clave/Materias:
Environmental concern
Second-hand shopping
Norm Activation Model
Purchase attitude
Tipo de documento :
info:eu-repo/semantics/article
Derechos de acceso:
info:eu-repo/semantics/openAccess
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional
DOI :
https://doi.org/10.15678/EBER.2021.090205
Publicado en:
Entrepreneurial Business and Economics Review (EBER) 2021, Vol. 9, No. 2
Aparece en las colecciones:
Artículos Economía Agroalimentaria



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