Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: https://hdl.handle.net/11000/35620

Addressing the Necessity of CyberSecurity Literacy: The case of ETTCS CyberTeach Project


no-thumbnailVer/Abrir:

 Addresing the necessity.pdf



1,19 MB
Adobe PDF
Compartir:

Este recurso está restringido

Título :
Addressing the Necessity of CyberSecurity Literacy: The case of ETTCS CyberTeach Project
Autor :
Xenakis, Apostolos  
Vlachos, Vasileios  
Roig, Pedro Juan  
Alcaraz, Salvador  
Editor :
Emerald
Departamento:
Departamentos de la UMH::Ingeniería de Computadores
Fecha de publicación:
2024-12-06
URI :
https://hdl.handle.net/11000/35620
Resumen :
The concept of Cybersecurity literacy has become increasingly crucial in recent years, as the digitization of most human activities is being completed within the framework of the 4thIndustrial Revolution. Almost all devices, vehicles, and services in the near future will be interconnected to the In...  Ver más
Palabras clave/Materias:
Cybersegurity literacy
Cybersegurity awareness
Active learning
LMS platform
Online courses
Teacher training
Área de conocimiento :
CDU: Ciencias aplicadas: Ingeniería. Tecnología
Tipo de documento :
info:eu-repo/semantics/article
Derechos de acceso:
info:eu-repo/semantics/closedAccess
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional
DOI :
https://doi.org/10.1108/ics-04-2024-0095/full/html
Publicado en:
Information and Computer Security, 2024
Aparece en las colecciones:
Artículos Ingeniería de computadores



Creative Commons La licencia se describe como: Atribución-NonComercial-NoDerivada 4.0 Internacional.