Mostrando resultados 25 a 39 de 39
< Anterior
Vista previa | Fecha de publicación | Título | Autor(es) | Acceso |
| 20-oct-2019 | Improving Self-Efficacy Towards Inclusion in In-Service Physical Education Teachers: A Comparison between Insular and Peninsular Regions in Spain | Reina, Raul; Santana, Alicia; Montesdeoca Hernández, Rayco; Roldan, Alba | |
| 12-jul-2017 | Inclusión de nuevos impedimentos físicos elegibles en slalom en silla de ruedas: Clasificación basada en evidencias | Domínguez Díez, Marta | |
| ene-2019 | Incluye-T: Professional development program to increase the self-efficacy of
physical educators towards inclusion | Reina, Raul; Healy, S.; Roldan, Alba; Hemmelmayr, Ilse; Klavina, Aija | |
| 1-jul-2016 | Incluye-T: Training program for an inclusive physical education. | García Gómez, Berta | |
| jun-2024 | Influencia de la pausa saludable en el desempeño laboral de trabajadores de la UMH | Pastor Matos, Alejandro | |
| 27-sep-2017 | Maximal strength training, fatigue and balance in multiple sclerosis | Gómez Illán, Ramón Jesús | |
| 15-sep-2017 | Mejora de la condición física en adolescentes con parálisis cerebral mediante el entrenamiento aeróbico en el medio acuático: revisión sistemática y propuesta de intervención | Céspedes Martín, Víctor | |
| 19-ene-2014 | Propuesta de innovación. Guía de sensibilización de discapacidad física. | Poveda Payá, María | |
| 11-sep-2015 | Proyecto formativo de clasificadores internacionales de boccia | Miralles Grañó, Pau | |
| dic-2019 | Recursos y ajustes razonables para la inclusión del estudiantado con trastornos del neurodesarrollo en Educación Física | Antón Clavel, Jesús | |
| 2017 | Role of vision in sighted and blind soccer players in adapting to an unstable balance task | Campayo Piernas, María; Caballero, Carla; Barbado, David; Reina, Raul | |
| sep-2020 | The Effects of Modifying Contact, Duration, and Teaching Strategies
in Awareness Interventions on Attitudes Towards Inclusion in Physical
Education | Reina, Raul; Iñiguez, María del Carmen; Ferriz, Roberto; Martínez, Celestina; Cebrián, Marta; Roldan, Alba | |
| mar-2021 | The influence of a teacher-designed and -implemented disability awareness programme on the attitudes of students toward inclusion | Reina, Raul; Haegele, Justin; Roldan, Alba; Pérez-Torralba, Alberto; Carbonell Hernández, Laura | |
| 19-jul-2017 | The role of motor variability in motor control and learning depends on the nature of the task and the individual’s capabilities | Caballero, Carla; Moreno, Francisco J.; Reina, Raul; Roldan, Alba; Coves, Álvaro; Barbado, David | |
| 1-oct-2019 | Validation of a Physical Education Teachers’ Self-Efficacy Instrument Toward Inclusion of Students With Disabilities | Reina, Raul; Ferriz, Roberto; Roldan, Alba | |