Browsing by Keywords 070 - Periódicos. Prensa. Periodismo. Ciencias de la información

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 8 to 26 of 26 < previous 
PreviewIssue DateTitleAuthor(s)Access
17-Dialnet-DefiniendoLaHipertextualidad-Aviles.pdf.jpg28-Feb-2018Definiendo la hipertextualidad. Análisis cuantitativo y cualitativo de la evolución del conceptoArias Robles, Félix; García Avilés, José Alberto
16-Developing an Index of Media Innovation in a National Market.pdf.jpg28-Feb-2018Developing an Index of Media Innovation in a National Market
19-from newspaper to multimedia groups carvajal aviles.pdf.jpg28-Feb-2018FROM NEWSPAPERS TO MULTIMEDIA GROUPS Business growth strategies of the regional press in SpainCarvajal Prieto, Miguel; García Avilés, José A.
22-infoentretenimiento garcia Avilés.pdf.jpg28-Feb-2018El infoentretenimiento en los informativos líderes de audiencia en la Unión EuropeaGarcía Avilés, José Alberto
14-convergencia de medios.pdf.jpg28-Feb-2018Integración de redacciones en Austria, España y Alemania: modelos de convergencia de medios
24-integrated and cross media newsrooms Garcia Aviles and Carvajal.pdf.jpg28-Feb-2018Integrated and Cross-Media Newsroom Convergence Two Models of Multimedia News Production – The Cases of Novotécnica and La Verdad Multimedia in SpainGarcía Avilés, José Alberto
29-Journalist practice in digital TV newsrooms aviles leon.pdf.jpg1-Mar-2018Journalistic practice in digital television newsrooms, The case of Spain’s Tele 5 and Antena 3García Avilés, J.A; León, Bienvenido
30-journalists at digital television newsrooms Aviles.pdf.jpg1-Mar-2018Journalists at digital television newsrooms in Britain and Spain: workflow and multi‐skilling in a competitive environment
31-Journalists perceptions Garcia Aviles.pdf.jpg1-Mar-2018Journalists’ perceptions about regulation and conflicts in their work: the case of Madrid–based news professionalsGarcía Avilés, José A.; Fuente-Cobo, Carmen; Maciá-Barber, Carlos
36-Many Short Links.pdf.jpg2-Mar-2018MANY SHORT LINKS The influence of the quantity and size oflinks on user behaviour, perception and comprehensionArias Robles, Félix; García Avilés, José Alberto
28-Journalism_Practice_Media_convergence_revisited.pdf.jpg2-Mar-2018Media Convergence Revisited Lessons learned on newsroom integration in Austria, Germany and SpainGarcía-Avilés, José Alberto; Kaltenbrunner, Andy; Meier, Klaus
38-newsroom integration in Spain, Austria and Germany.pdf.jpg6-Mar-2018NEWSROOM INTEGRATION IN AUSTRIA, SPAIN AND GERMANY
39-Online Newsrooms Ethics Garcia Avilés.pdf.jpg6-Mar-2018Online Newsrooms as Communities of Practice: Exploring Digital Journalists’ Applied EthicsGarcía Avilés, José Alberto
41-Periodismo digital en la Sociedad Red.pdf.jpg6-Mar-2018Periodismo digital en la Sociedad Red: innovar en un entorno competitivoGarcía Avilés, José Alberto
3-19f_GarciaAviles tripodos.pdf.jpg1-Mar-2018Las redacciones de los canales “todo noticias” como laboratorio periodístico: los casosde BBC News 24 y Rainews 24García Avilés, José Alberto
45-Roles of audience participation in multiplatform TV Garcia-Aviles.pdf.jpg7-Mar-2018Roles of audience participation in multiplatform television: From fans and consumers, to collaborators and activistsGarcía Avilés, José Alberto
44-RLCS_art940ENpdf.pdf.jpg7-Mar-2018Self-regulation and the new challenges in journalism: Comparative study across European countries
35-La visión de los productos sobre la televisión.pdf.jpg1-Mar-2018La visión de los productores sobre la televisión interactiva: el final de la utopíaLeón, Bienvenido; García Avilés, José Alberto
40-Paz y Garcia Aviles Victimas y Sufrimiento en TV.pdf.jpg7-Mar-2018Víctimas y sufrimiento en televisión durante la Segunda Guerra de Irak: el caso españolGarcía-Avilés, José Alberto; Paz-Rebollo, María Antonia