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From newspaers to multimedia grups. Business growth strategies of the regional press in Spain

Título :
From newspaers to multimedia grups. Business growth strategies of the regional press in Spain
Autor :
Carvajal, Miguel  
García Avilés, José Alberto
Departamento:
Departamentos de la UMH::Ciencias Sociales y Humanas
Fecha de publicación:
2010-10-01
URI :
http://hdl.handle.net/11000/4558
Resumen :
Regional newspapers in Spain have experienced a period of stability and prosperity over the last two decades. But across the last five years, increasing media competition and declining circulation figures have diminished Spain?s regional newspaper industry bonanza and the sector is now actively imp...  Ver más
Palabras clave/Materias:
cross media
multimedia groups
regional press
Spanish newspaper market
Área de conocimiento :
Periódicos. Prensa. Periodismo. Ciencias de la información
Tipo de documento :
info:eu-repo/semantics/article
Derechos de acceso:
info:eu-repo/semantics/openAccess
DOI :
http://dx.doi.org/10.1080/17512780802281198
Aparece en las colecciones:
Artículos Ciencias Sociales y Humanas



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