Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: https://hdl.handle.net/11000/35111
Registro completo de metadatos
Campo DC Valor Lengua/Idioma
dc.contributor.authorSentamans, Tatiana-
dc.contributor.otherDepartamentos de la UMH::Artees_ES
dc.date.accessioned2025-01-21T17:13:52Z-
dc.date.available2025-01-21T17:13:52Z-
dc.date.created2020-06-30-
dc.identifier.citationEN Temps d’Educació Número 58, págs 63-76es_ES
dc.identifier.issn2014-7627-
dc.identifier.issn0214-7351-
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11000/35111-
dc.description.abstractEl present article té com a objecte descriure i analitzar les diferents estratègies en el marc del disseny i de la gestió del màster universitari en Estudis Culturals i Arts Visuals (perspectives feministes i cuir/queer), MUECA, de la Universitat Miguel Hernández (màster oficial d’orientació investigadora, i amb modalitat online/semipresencial). Per això i per a entendre com això definix el seu model peda-gògic i el seu currículum invertits, s’analitzen no sols el statu quoi la batalla d’anomenar-se (deno-minació, descripció i justificació), el seu pla d’estudis i les pedagogies MUECA (planificació de les ensenyances), o els seus recursos humans i materials (persones i màquines), sinó les experiències personals i situades que servixen per a enunciar i analitzar les motivacions inicials que han originat un conjunt de decisions per a la seua posada en marxa i el seu desenvolupament. Els materials que generen estranyament, les pedagogies de contacte i torçudes, les epistemologies situades, les xar-xes d’afectes, la contraproductivitat (qualitat versusquantitat), des d’unes perspectives feministes i cuir/queer, determinen a més dels continguts, altres formes de fer acadèmia i investigació dins de les estratègies marcades per la norma (legislació educativa i normatives pròpies). En este sentit, i en conclusió, considerem que MUECA possibilita una experiència d’Ensenyança-Aprenentatge (E-A) in-novadora en el marc específic, i amb un gran potencial per a la seua intervenció en l’àmbit social i per a eixamplar els margesd’actuació.es_ES
dc.formatapplication/pdfes_ES
dc.format.extent14es_ES
dc.language.isocates_ES
dc.publisherUniversitat de Barcelonaes_ES
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses_ES
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectMuecaes_ES
dc.subjectMáster d'investigacióes_ES
dc.subjectPedagogies torçudeses_ES
dc.subjectEstudis culturalses_ES
dc.subjectArts visualses_ES
dc.subject.otherCDU::7 - Bellas arteses_ES
dc.titleMUECAS :S - Un model universitari invertites_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlees_ES
Aparece en las colecciones:
Artículos - Bellas Artes


Vista previa

Ver/Abrir:
 MUECA S - un model universitari invertit.pdf

444,58 kB
Adobe PDF
Compartir:


Creative Commons La licencia se describe como: Atribución-NonComercial-NoDerivada 4.0 Internacional.