Please use this identifier to cite or link to this item:
https://hdl.handle.net/11000/35111
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Sentamans, Tatiana | - |
dc.contributor.other | Departamentos de la UMH::Arte | es_ES |
dc.date.accessioned | 2025-01-21T17:13:52Z | - |
dc.date.available | 2025-01-21T17:13:52Z | - |
dc.date.created | 2020-06-30 | - |
dc.identifier.citation | EN Temps d’Educació Número 58, págs 63-76 | es_ES |
dc.identifier.issn | 2014-7627 | - |
dc.identifier.issn | 0214-7351 | - |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11000/35111 | - |
dc.description.abstract | El present article té com a objecte descriure i analitzar les diferents estratègies en el marc del disseny i de la gestió del màster universitari en Estudis Culturals i Arts Visuals (perspectives feministes i cuir/queer), MUECA, de la Universitat Miguel Hernández (màster oficial d’orientació investigadora, i amb modalitat online/semipresencial). Per això i per a entendre com això definix el seu model peda-gògic i el seu currículum invertits, s’analitzen no sols el statu quoi la batalla d’anomenar-se (deno-minació, descripció i justificació), el seu pla d’estudis i les pedagogies MUECA (planificació de les ensenyances), o els seus recursos humans i materials (persones i màquines), sinó les experiències personals i situades que servixen per a enunciar i analitzar les motivacions inicials que han originat un conjunt de decisions per a la seua posada en marxa i el seu desenvolupament. Els materials que generen estranyament, les pedagogies de contacte i torçudes, les epistemologies situades, les xar-xes d’afectes, la contraproductivitat (qualitat versusquantitat), des d’unes perspectives feministes i cuir/queer, determinen a més dels continguts, altres formes de fer acadèmia i investigació dins de les estratègies marcades per la norma (legislació educativa i normatives pròpies). En este sentit, i en conclusió, considerem que MUECA possibilita una experiència d’Ensenyança-Aprenentatge (E-A) in-novadora en el marc específic, i amb un gran potencial per a la seua intervenció en l’àmbit social i per a eixamplar els margesd’actuació. | es_ES |
dc.format | application/pdf | es_ES |
dc.format.extent | 14 | es_ES |
dc.language.iso | cat | es_ES |
dc.publisher | Universitat de Barcelona | es_ES |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | es_ES |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.subject | Mueca | es_ES |
dc.subject | Máster d'investigació | es_ES |
dc.subject | Pedagogies torçudes | es_ES |
dc.subject | Estudis culturals | es_ES |
dc.subject | Arts visuals | es_ES |
dc.subject.other | CDU::7 - Bellas artes | es_ES |
dc.title | MUECAS :S - Un model universitari invertit | es_ES |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | es_ES |
View/Open:
MUECA S - un model universitari invertit.pdf
444,58 kB
Adobe PDF
Share: