Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/11000/33109
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorRiera Kollias, Zoi-
dc.contributor.authorNavarro Beltrá, Marina-
dc.date.accessioned2024-09-13T11:29:15Z-
dc.date.available2024-09-13T11:29:15Z-
dc.date.created2024-
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11000/33109-
dc.descriptionEspecialidad: Servicios socioculturales y a la comunidades_ES
dc.description.abstractEn aquest Treball Final de Màster es pot observar la realització d’una revisió bibliogràfica amb proposta, respecte a la perspectiva de gènere en els cicles formatius de la família professional de Serveis Socioculturals i a la Comunitat. Els objectius generals són explorar mitjançant la revisió bibliogràfica en quina mesura s’inclou la inclusió de gènere en els cicles formatius d’aquesta família professional, i realitzar una proposta. El mètode utilitzat és realitzar una fonamentació teòrica dels conceptes més importants per a poder entendre el present treball, i a continuació la fonamentació metodològica, que seria una revisió bibliogràfica. Per a això, s’han analitzat els continguts dels diferents mòduls que tenen relació amb la perspectiva de gènere, i s’han tingut en compte els possibles biaixos i estereotips de gènere que existeixen, i s’han realitzat propostes d’activitats per a cadascun d’ells. Els resultats obtinguts ens porten cap als reptes per als docents quant a la inclusió de la perspectiva de gènere. En conclusió, a pesar que existisquen cicles formatius i mòduls relacionats directament i indirectament amb la igualtat de gènere, encara es pot millorar en molts aspectos.es_ES
dc.description.abstractIn this Final Master's Project, a literature review with a proposal regarding the gender perspective in the training cycles of the professional family of Socio-cultural Services and Community can be observed. The general objectives are to explore through the literature review to what extent the gender perspective is included in the training cycles of this professional family, and to make a proposal. The method used is to provide a theoretical foundation of the most important concepts to understand the present work, followed by the methodological foundation, which would be a literature review. To do this, the contents of the different modules related to the gender perspective have been analyzed, taking into account the possible gender biases and stereotypes that exist, and proposals for activities have been made for each of them. The results obtained lead us to the challenges for teachers regarding the inclusion of the gender perspective. In conclusion, despite the existence of training cycles and modules directly and indirectly related to gender equality, there is still room for improvement in many aspects.es_ES
dc.formatapplication/pdfes_ES
dc.format.extent32es_ES
dc.language.isocates_ES
dc.publisherUniversidad Miguel Hernández de Elchees_ES
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses_ES
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectEducaciónes_ES
dc.subjectIgualdad de géneroes_ES
dc.subjectEstereotipos de géneroes_ES
dc.subjectSesgoses_ES
dc.subjectRetoses_ES
dc.subject.otherCDU::3 - Ciencias sociales::37 - Educación. Enseñanza. Formación. Tiempo librees_ES
dc.titleLa perspectiva de gènere en els cicles formatius de Servicis Socioculturals y a la Comunitates_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesises_ES
Appears in Collections:
TFM - M.U Formación del Profesorado ESO y Bachillerato, FP y Enseñanzas de Idiomas


Thumbnail

View/Open:
 TFM NAVARRO BELTRA, MARINA.pdf

1,24 MB
Adobe PDF
Share:


Creative Commons ???jsp.display-item.text9???