Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: https://hdl.handle.net/11000/31127

Competitive strategies of mobile applications in online taxi services The cases of Snapp and Tap30 in Iran


no-thumbnailVer/Abrir:

 2019_Artículo_IJOEM_OK.pdf



387,59 kB
Adobe PDF
Compartir:

Este recurso está restringido

Título :
Competitive strategies of mobile applications in online taxi services The cases of Snapp and Tap30 in Iran
Autor :
Valero-Pastor, José María
Arbatani, Taher Roshandel
Norouzi, Esmaeil
Omidi, Afshin
Editor :
Emerald
Departamento:
Departamentos de la UMH::Ciencias Sociales y Humanas
Fecha de publicación:
2019
URI :
https://hdl.handle.net/11000/31127
Resumen :
Purpose – The purpose of this paper is to analyze competitive strategies implemented by two Iranian taxi service mobile apps – Snapp and Tap30 – in different domains by using the modified version of the generic strategies proposed by Porter and focusing on the online taxi market. Design/methodology...  Ver más
Palabras clave/Materias:
Competitive strategy
Mobile applications
Emerging markets
Ridesharing
Digital business
Área de conocimiento :
CDU: Ciencias sociales
Tipo de documento :
info:eu-repo/semantics/article
Derechos de acceso:
info:eu-repo/semantics/closedAccess
DOI :
https://doi.org/10.1108/IJOEM-01-2019-0029
Aparece en las colecciones:
Artículos Ciencias Sociales y Humanas



Creative Commons La licencia se describe como: Atribución-NonComercial-NoDerivada 4.0 Internacional.