Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: https://hdl.handle.net/11000/36096

Assessing College Students’ Social and Emotional Strengths: A CrossCultural Comparison from Mexico, United States, and Spain


Vista previa

Ver/Abrir:
 2021_EJPER_4_2_123.pdf

446,17 kB
Adobe PDF
Compartir:
Título :
Assessing College Students’ Social and Emotional Strengths: A CrossCultural Comparison from Mexico, United States, and Spain
Autor :
Furlong, Michael  
Piqueras, Jose A
Chacón-Gutiérrez, Leticia
Dowdy, Erin  
Nylund-Gibson, Karen
Chan, Meiki Maggie  
Soto-Sanz, Victoria  
Marzo, Juan
Rodríguez-Jiménez, Tíscar
MARTINEZ-GONZALEZ, AGUSTIN ERNESTO  
Editor :
Eurasian Society of Educational Research
Departamento:
Departamentos de la UMH::Psicología de la Salud
Fecha de publicación:
2021-12-15
URI :
https://hdl.handle.net/11000/36096
Resumen :
Endeavors supporting college students’ positive psychosocial development are gaining attention and investment in various countries and social contexts. Higher education experiences provide new academic, social, and vocational advancement opportunities at a critical developmental stage. However, hig...  Ver más
Palabras clave/Materias:
Covitality
higher education
measurement invariance
Social Emotional Health Survey
Área de conocimiento :
CDU: Filosofía y psicología: Psicología
Tipo de documento :
info:eu-repo/semantics/article
Derechos de acceso:
info:eu-repo/semantics/openAccess
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional
DOI :
https://doi.org/10.12973/ejper.4.2.123
Aparece en las colecciones:
Artículos- Psicología de la Salud



Creative Commons La licencia se describe como: Atribución-NonComercial-NoDerivada 4.0 Internacional.