Please use this identifier to cite or link to this item:
https://hdl.handle.net/11000/32524
Manual de identidad corporativa de un estudio creativo
Title: Manual de identidad corporativa de un estudio creativo |
Authors: Zárate Adsuar, Araceli |
Tutor: Mantilla Pousa, Adrián |
Editor: Universidad Miguel Hernández |
Department: Departamentos de la UMH::Arte |
Issue Date: 2024-06-06 |
URI: https://hdl.handle.net/11000/32524 |
Abstract:
Con este trabajo se propone la creación de un estudio creativo desde el manual de identidad corporativa hasta la creación de un sitio web de la marca. Por lo que corresponde a mi apartado, se recoge toda la investigación y el branding hasta llegar a la identidad visual de la empresa. Quedan reflejados todos los elementos que componen a "Xé Estudio" como vienen siendo las tipografías corporativas y sus colores identificativos.
Amb aquest treball es proposa la creació d'un estudi creatiu des del manual d'identitat corporativa fins a la creació d'un lloc web de la marca. Pel que correspon al meu apartat, s'arreplega tota la investigació i el brànding fins a arribar a la identitat visual de l'empresa. Queda reflectit tots els elements que componen a "*Xé Estudi" com són les tipografies corporatives i els seus colors identificatius.
This work proposes the creation of a creative study from the corporate identity manual to the creation of a website for the brand. As far as my section is concerned, it includes all the research and branding up to the visual identity of the company. All the elements that make up "Xé Estudio" are reflected, such as the corporate typographies and its identifying colours.
|
Keywords/Subjects: Branding Identidad visual Logosimbolo MCI Estudio |
Knowledge area: CDU: Bellas artes |
Type of document: application/pdf |
Access rights: info:eu-repo/semantics/openAccess Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional |
Appears in Collections: TFG - Bellas Artes
|
???jsp.display-item.text9???