Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: https://hdl.handle.net/11000/3669
Registro completo de metadatos
Campo DC Valor Lengua/Idioma
dc.contributor.advisorDel Campo Cañizares, Elpidio-
dc.contributor.authorYankovich Llopis, Felip Lluís-
dc.date.accessioned2017-06-22T11:38:01Z-
dc.date.available2017-06-22T11:38:01Z-
dc.date.created2016-09-14-
dc.date.issued2017-06-22-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11000/3669-
dc.description.abstractDes de la consolidació d’Internet a les llars de totes les cases dels països occidentals, els teòrics de la Comunicació han estat posant data de caducitat al paper com mitjà de comunicació, alguns d’ells preveuen, inclòs, que aquesta mort vindrà a la dècada següent. A més, aquesta crisi del Periodisme ha comportat que cada any isquen noves generacions de periodistes de les universitats sense cap tipus d’oportunitat laboral, pel que es veuen obligats a buscar noves formes de guanyarse la vida. L’objectiu d’aquesta recerca, en forma de projecte empresarial, és el de demostrar que el paper (com a mitjà de comunicació) no té perquè morir si es reinventa amb creativitat i vocació. A més, oferix a les noves generacions de periodistes una altra forma de començar el camí de la redacció sense caure en Internet, el qual s’ha convertit en una plataforma tan utilitzada que destacar és quasi impossible.es
dc.description.abstractSince the consolidation of Internet in all over the world, communication theorists are getting a close look to the end of paper media, Some of them even predict the death for the next decade. Moreover, the crisis of journalism has caused the origin of new journalist generations without job opportunities, so they are forced to find a new way to survive. The objective of this research, as a business project, is to demonstrate that paper media won't die if it's reinvented with creativity and vocation. It also offers to the new generations another way to start writing without using Internet, something that is nearly impossible nowadays.es
dc.formatapplication/pdfes
dc.format.extent43es
dc.language.isocates
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses
dc.subjectPeriodisme imprèses
dc.subjectPeriodisme digitales
dc.subjectInnovacióes
dc.subject.otherCDU::0 - Generalidades.::070 - Periódicos. Prensa. Periodismo. Ciencias de la informaciónes
dc.titleProjecte periodístic Ítaca, la revista bimensual de les Comarques Centrals Valencianeses
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises
Aparece en las colecciones:
TFG- Periodismo


Vista previa

Ver/Abrir:
 YANKOVICH LLOPIS FELIP LLUÍS.pdf
1,9 MB
Adobe PDF
Compartir:


Creative Commons La licencia se describe como: Atribución-NonComercial-NoDerivada 4.0 Internacional.