Browsing by Author a9d2f570-94c6-4d2c-92b9-5d95de1874b3

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 7 of 7
PreviewIssue DateTitleAuthor(s)Access
Tesis Rodríguez Sánchez, Carla .pdf.jpg13-Jul-2016Análisis de las barreras al comportamiento de conservación de agua: Implicaciones para el marketing socialRodríguez Sánchez, Carla
TFG Velasco García, Jesús Manuel.pdf.jpg17-Dec-2015Análisis del Rumor (Buzz). Algo más que MarketingVelasco García, Jesús Manuel
TFG Ferrández Fructuoso, Beatriz.pdf.jpgJun-2020Aplicaciones del Eye-tracking en la investigación comercialFerrández Fructuoso, Beatriz
TFG Ferrández Montesinos, María.pdf.jpg20-Sep-2016LinkedIn como red social y su uso en investigaciónFerrández Montesinos, María
TD Cerdá Bertomeu, Mª José.pdf.jpg5-Feb-2015El papel de las Administraciones Públicas al crear Marcas Territorio. Una perspectiva de marketingCerdá Bertomeu, María José
TFG Moreno Micol, María Ángeles.pdf.jpgSep-2021Percepciones de los turistas residenciales sobre la sostenibilidad del turismo residencial en el Mar MenorMoreno Micol, María Ángeles
TFG Martinez Escorza, Pilar.pdf.jpg17-Sep-2015La publicidad de comida rápida. La visión de la demandaMartínez Escorza, María Pilar