Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: https://hdl.handle.net/11000/38784
Registro completo de metadatos
Campo DC Valor Lengua/Idioma
dc.contributor.advisorSánchez López, Juan Carlos-
dc.contributor.advisorSigüenza Sahuquillo, Amparo-
dc.contributor.authorSoriano Bonhome, Estela-
dc.contributor.otherDepartamentos de la UMH::Ciencias Sociales y Humanases_ES
dc.date.accessioned2025-12-12T08:27:42Z-
dc.date.available2025-12-12T08:27:42Z-
dc.date.created2025-06-
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11000/38784-
dc.description.abstractSegons l'estudi "Incidència de l'Absentisme Escolar en la Comunitat Valenciana. Curs 20212022" realitzat per José Ignacio Cruz, María Jesús Perales, Vicent Horcas i Carlos SanchoÁlvarez, el 4,56% de l'alumnat és absentista. Tot i que este percentatge pot semblar baix, cal tindre en compte que a Espanya l'ensenyament bàsic és obligatori. Davant la situació actual d’absentisme dels centres educatius, el present Treball Fi de Màster, pretén proposar una intervenció centrada en la formació i sensibilització del professorat amb la problemàtica. L’objectiu principal del TFM és analitzar quines són les causes i conseqüències de l’absentisme, analitzar propostes en la mirada de prevenció o reducció, i finalment valorar la coordinació entre administracions per a una millor eficiència en el treball per l’absentisme. Es durà a terme mitjançant una revisió bibliogràfica, i posteriorment es suggerirà un pla d’intervenció per millorar la situació d’absentisme amb formació al professorat. Esta formació al professorat estarà organitzada en una Jornada d’una durada de huit hores en total.es_ES
dc.formatapplication/pdfes_ES
dc.format.extent46es_ES
dc.language.isocates_ES
dc.publisherUniversidad Miguel Hernándezes_ES
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses_ES
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectAbsentisme escolares_ES
dc.subjectsistema educatiues_ES
dc.subjectdret a l’educacióes_ES
dc.subjectescolaritat obligatòriaes_ES
dc.subjectprevenció de l’absentismees_ES
dc.subjectdesafecció escolares_ES
dc.subject.otherCDU::6 - Ciencias aplicadases_ES
dc.subject.otherCDU::3 - Ciencias sociales::37 - Educación. Enseñanza. Formación. Tiempo librees_ES
dc.titleRevisió bibliogràfica i proposta de formació socioeducativa per al professorat en matèria d’absentisme escolar: “Absentisme, causa o conseqüència?"es_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesises_ES
Aparece en las colecciones:
TFM - M.U Formación del Profesorado ESO y Bachillerato, FP y Enseñanzas de Idiomas


thumbnail_pdf
Ver/Abrir:
 TFM. MFP. Estela Soriano. (1).pdf

4,73 MB
Adobe PDF
Compartir:


Creative Commons La licencia se describe como: Atribución-NonComercial-NoDerivada 4.0 Internacional.