Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/11000/33551
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorTorrecilla, Elia-
dc.contributor.advisorSánchez Arenas, Bibiana de la Soledad-
dc.contributor.authorKeller Bonet, Noelia-
dc.contributor.otherDepartamentos de la UMH::Artees_ES
dc.date.accessioned2024-10-18T10:45:50Z-
dc.date.available2024-10-18T10:45:50Z-
dc.date.created2024-09-05-
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11000/33551-
dc.description.abstractLa propuesta en términos generales trata de unir el espacio con un conjunto de piezas y con el proceso, a través de una serie de intervenciones y acciones que dialogan con la localización seleccionada. Este proceso culmina con un acto de temporalidad reducida en el emplazamiento en el que se desarrolla este proyecto, mediante el cuál se pretende recuperar y reconsiderar el valor e importancia de los espacios y las conexiones que podemos establecer en ellos, a través del visionado y la activación de las piezas creadas y el lugar. Dichas piezas están realizadas en cerámica, esparto, hojas de caña, tierra del entorno y demás materiales. Todo ello con el fin de experimentar e investigar acerca de los espacios y nuestra relación con ellos, los materiales y la creación artísticaes_ES
dc.description.abstractEste treball de fi de grau pretén crear l'escenografia del teatre musical cèltic, d'antonio ramos, a través del format de maqueta. Per a això, s'ha analitzat el llibret de l'obra i s'ha investigat sobre la temàtica feérica amb la finalitat de plantejar elements adequats a l'obra. Per a la creació de la maqueta s'han utilitzat diversos referents artístics amb intenció d'inspirar idees noves i donar forma a les ja pensades prèviament. Una vegada dins del procés de creació de la maqueta, s'han realitzat una sèrie d'esbossos de cada escena basats en un sota pressupost, que és amb el que compta l'associació per a la qual està destinada esta maqueta, així com s'han seleccionat materials realistes per a la seua creació i s'ha pensat, al seu torn, en la seua futura realització a escala real. Per a la formalització de la maqueta s'ha creat una caixa negra com a espai escènic a escala amb les mesures del teatre circ atanasio die d'orihuela, on pretén ser representada l'obra. Sobre ella, s'han anat col·locant els elements creats en 3d per a cada escena, sent cadascuna d'elles fotografiada i editada. Cal destacar que també s'ha tingut en compte la il·luminació de les escenes, per la qual cosa esta també ha sigut inclosa en realitzar les fotografies. Mitjançant este treball de fi de grau es poden observar els avantatges de l'ús de la maqueta en el procés de creació teatral en diverses qüestions com la comunicació entre departaments, com a ferramenta eficaç, objecte inspirador d'idees, mètode d'experimentació i fins i tot per a arxivar l'obra i facilitar la seua presentació o venda com a projecte.es_ES
dc.formatapplication/pdfes_ES
dc.format.extent60es_ES
dc.language.isospaes_ES
dc.publisherUniversidad Miguel Hernández de Elchees_ES
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses_ES
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectEspacioes_ES
dc.subjectIntervenciónes_ES
dc.subjectHabitares_ES
dc.subjectCerámicaes_ES
dc.subjectAbandonoes_ES
dc.subject.otherCDU::7 - Bellas arteses_ES
dc.titleUn lugar sintiente. Una intervención artística para reflexionar acerca de los espacios y el arte a través de la materiaes_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises_ES
Appears in Collections:
TFG - Bellas Artes


thumbnail_pdf
View/Open:
 TFG Keller Bonet, Noelia.pdf

7,04 MB
Adobe PDF
Share:


Creative Commons ???jsp.display-item.text9???