Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem:
https://hdl.handle.net/11000/33145
Proposta d'ensenyament a través dels videojocs. Una anàlisis del joc It Takes Two
Título : Proposta d'ensenyament a través dels videojocs. Una anàlisis del joc It Takes Two |
Autor : Llorca Galiana, Rosa |
Tutor: Samper Cerdán, María |
Editor : Universidad Miguel Hernández |
Fecha de publicación: 2024-06 |
URI : https://hdl.handle.net/11000/33145 |
Resumen :
Aquest treball se centra a explorar la relació que existeix entre els videojocs, la llengua i la literatura. Malgrat la percepció social negativa associada als videojocs, diverses investigacions han revelat que aquests tenen aplicacions significatives més enllà de l'entreteniment. L'objectiu principal d'aquesta recerca és destacar les diverses oportunitats educatives que ofereixen els videojocs en l'àrea de llengua i literatura. Per validar aquesta afirmació, es porta a terme una revisió bibliogràfica amb la qual se sostindrà l'estudi, ja que estableix els criteris per a l'anàlisi subsegüent del videojoc It Takes Two. Amb el treball es pretén mostrar els aspectes narratius i literaris que hi conté el videojoc seleccionat, a més de posar l'accent en la transversalitat contística i cooperativa present en aquest videojoc com a element clau per a la comprensió de les seues dimensions pedagògiques. En definitiva, aquesta investigació busca redefinir la percepció dels videojocs com a eines educatives innovadores i vàlides per l’alumnat actual
|
Notas: Especialidad: Lengua y literatura |
Palabras clave/Materias: It Takes Two Lectura digital Llengua i literatura Oportunitats educatives Videojocs |
Área de conocimiento : CDU: Ciencias sociales: Educación. Enseñanza. Formación. Tiempo libre |
Tipo documento : application/pdf |
Derechos de acceso: info:eu-repo/semantics/openAccess |
Aparece en las colecciones: TFM - M.U Formación del Profesorado ESO y Bachillerato, FP y Enseñanzas de Idiomas
|
La licencia se describe como: Atribución-NonComercial-NoDerivada 4.0 Internacional.