Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: https://hdl.handle.net/11000/35220

Gastro-educational intervention proposal in the classroom with family recipes: Prevention of cardiovascular risk in adolescent students


no-thumbnailVer/Abrir:

 GASTRO-EDUCATIONAL.pdf



744,36 kB
Adobe PDF
Compartir:

Este recurso está restringido

Título :
Gastro-educational intervention proposal in the classroom with family recipes: Prevention of cardiovascular risk in adolescent students
Autor :
ZAZO MENARGUES, JUAN MANUEL  
Aranceta Bartrina, Javier  
Carbonell-Barrachina, Ángel A.  
López Lluch, David  
García-Peinado, Daniel
Roche, Enrique  
Robledano-García, José
García García, Elena  
Editor :
Elsevier
Departamento:
Departamentos de la UMH::Biología Aplicada
Fecha de publicación:
2024
URI :
https://hdl.handle.net/11000/35220
Resumen :
Nutritional education is key for disease prevention. This project is based in recovery of traditional family recipes and characterization of ingredients. Therefore, the objective of the study was to elaborate a family recipe, discuss their nutritional value and modify with new ingredients in the co...  Ver más
Palabras clave/Materias:
Adolescents
Cardiovascular risk
Family food
Gastronomy
Health
Lifestyle
Área de conocimiento :
CDU: Ciencias puras y naturales: Biología
Tipo de documento :
info:eu-repo/semantics/article
Derechos de acceso:
info:eu-repo/semantics/closedAccess
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional
Publicado en:
International Journal of Gastronomy and Food Science 36 (2024) 100945
Aparece en las colecciones:
Artículos Biología Aplicada



Creative Commons La licencia se describe como: Atribución-NonComercial-NoDerivada 4.0 Internacional.