Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: https://hdl.handle.net/11000/34231

Acoustic Comfort in Learning Spaces: Moving Towards Sustainable Development Goals

Título :
Acoustic Comfort in Learning Spaces: Moving Towards Sustainable Development Goals
Autor :
Montiel Vaquer, Isabel  
Martínez Mayoral, Mª Asunción  
Navarro-Pedreño, Jose  
Maiques, Silvia
Editor :
MDPI
Departamento:
Departamentos de la UMH::Estadística, Matemáticas e Informática
Fecha de publicación:
2019-06
URI :
https://hdl.handle.net/11000/34231
Resumen :
The association between learning spaces and new pedagogical approaches is a current issue. Research shows that the classical, more silent, master class is being bypassed by student centered methods with participative classes and active methodologies. Major efforts in teacher training are taken to h...  Ver más
Palabras clave/Materias:
educational innovation
active methodologies
learning spaces
space design
acoustic comfort
sustainable development goals
Área de conocimiento :
CDU: Ciencias aplicadas: Cuestiones generales de las ciencias aplicadas
Tipo de documento :
info:eu-repo/semantics/article
Derechos de acceso:
info:eu-repo/semantics/openAccess
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional
DOI :
https://doi.org/10.3390/su11133573
Aparece en las colecciones:
Artículos Estadística, Matemáticas e Informática



Creative Commons La licencia se describe como: Atribución-NonComercial-NoDerivada 4.0 Internacional.