Please use this identifier to cite or link to this item:
https://hdl.handle.net/11000/33145
Proposta d'ensenyament a través dels videojocs. Una anàlisis del joc It Takes Two
Title: Proposta d'ensenyament a través dels videojocs. Una anàlisis del joc It Takes Two |
Authors: Llorca Galiana, Rosa |
Tutor: Samper Cerdán, María |
Editor: Universidad Miguel Hernández |
Issue Date: 2024-06 |
URI: https://hdl.handle.net/11000/33145 |
Abstract:
Aquest treball se centra a explorar la relació que existeix entre els videojocs, la llengua i la literatura. Malgrat la percepció social negativa associada als videojocs, diverses investigacions han revelat que aquests tenen aplicacions significatives més enllà de l'entreteniment. L'objectiu principal d'aquesta recerca és destacar les diverses oportunitats educatives que ofereixen els videojocs en l'àrea de llengua i literatura. Per validar aquesta afirmació, es porta a terme una revisió bibliogràfica amb la qual se sostindrà l'estudi, ja que estableix els criteris per a l'anàlisi subsegüent del videojoc It Takes Two. Amb el treball es pretén mostrar els aspectes narratius i literaris que hi conté el videojoc seleccionat, a més de posar l'accent en la transversalitat contística i cooperativa present en aquest videojoc com a element clau per a la comprensió de les seues dimensions pedagògiques. En definitiva, aquesta investigació busca redefinir la percepció dels videojocs com a eines educatives innovadores i vàlides per l’alumnat actual
|
Notes: Especialidad: Lengua y literatura |
Keywords/Subjects: It Takes Two Lectura digital Llengua i literatura Oportunitats educatives Videojocs |
Knowledge area: CDU: Ciencias sociales: Educación. Enseñanza. Formación. Tiempo libre |
Type of document: application/pdf |
Access rights: info:eu-repo/semantics/openAccess |
Appears in Collections: TFM - M.U Formación del Profesorado ESO y Bachillerato, FP y Enseñanzas de Idiomas
|
???jsp.display-item.text9???