Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: https://hdl.handle.net/11000/33143
Registro completo de metadatos
Campo DC Valor Lengua/Idioma
dc.contributor.advisorSamper Cerdán, María-
dc.contributor.authorLlopis Almarcha, Miquel-
dc.date.accessioned2024-09-16T10:49:49Z-
dc.date.available2024-09-16T10:49:49Z-
dc.date.created2024-06-
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11000/33143-
dc.descriptionEspecialidad: Lengua y literatura españolaes_ES
dc.description.abstractD’un temps ençà la realitat de les aules ha experimentat una transformació considerable perquè vivim en una societat de canvis constants i, no sols això, que les necessitats de l’alumnat evolucionen ininterrompudament. Per això, les metodologies que s’han emprat fins ara han romàs antiquades -no resulta bé per a tota la gent- i, el que és pitjor, tampoc funciona per a la majoria. Encara que hem millorat i progressat en la innovació pedagògica, la qual cosa es troba en un moment clau, els sistemas tradicionals continuen dominant a les aules. Per aquesta raó convé impulsar un canvi substancial en el sistema educatiu. Davant d’aquest context, l’actual suggeriment d’innovació pedagògica aspira a perfeccionar la didàctica als instituts fent servir la ludificació com a mètode per a potenciar la participació activa, el compromís, l’aprenentatge significatiu, la motivació i la renovació dels mètodes tradicionals. Es mostraran, llavors, els beneficis de convertir l’alumne en el protagonista del procés d’ensenyament-aprenentatge, promoure l’atractiu, el treball cooperatiu i la ludificació mitjançant d’una revisió bibliogràfica com a base per a proposar una proposta d’innovació didàctica fomentada en la gamificacióes_ES
dc.description.abstractFrom a while to now the reality of classrooms has experienced a considerable transformation because we live in a society of constant changes and, not only that, that the needs of students evolve continuously. For that, the methodologies that have been used until now have remained outdated -it does not work for all people- and, what is worse, it does not work for the majority either. Although we have improved and progressed in pedagogical innovation, which is at a key moment, traditional systems continue to dominate the classrooms. For this reason it is appropriate to promote a substantial change in the education system. In this context, the current suggestion for pedagogical innovation aims to improve didactics in high schools using gamification as a method to potentiate the active participation, commitment, meaningful learning, motivation and renewal of traditional methods. It will then be shown, the benefits of making the student the protagonist of the teaching-learning process, promoting attractiveness, cooperative work and gamification through a bibliographic review as a basis for proposing a didactic innovation proposal promoted in the gamificationes_ES
dc.formatapplication/pdfes_ES
dc.format.extent27es_ES
dc.language.isocates_ES
dc.publisherUniversidad Miguel Hernándezes_ES
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses_ES
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectESOes_ES
dc.subjectInnovació pedagògicaes_ES
dc.subjectLudificacióes_ES
dc.subjectGamificacióes_ES
dc.subjectTreball cooperatiues_ES
dc.subject.otherCDU::3 - Ciencias sociales::37 - Educación. Enseñanza. Formación. Tiempo librees_ES
dc.titleLa ludificació als instituts a través de la mecànica del joces_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesises_ES
Aparece en las colecciones:
TFM - M.U Formación del Profesorado ESO y Bachillerato, FP y Enseñanzas de Idiomas


Vista previa

Ver/Abrir:
 TFM Llopis Almarcha, Miquel.pdf

5,04 MB
Adobe PDF
Compartir:


Creative Commons La licencia se describe como: Atribución-NonComercial-NoDerivada 4.0 Internacional.