Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: https://hdl.handle.net/11000/32868

Elaboració d'un pla lector per a Secundària: l'apassionant món del llibre i la lectura


Vista previa

Ver/Abrir:
 TFM Cortés Morant, Anna.pdf

1,12 MB
Adobe PDF
Compartir:
Título :
Elaboració d'un pla lector per a Secundària: l'apassionant món del llibre i la lectura
Autor :
Cortés Morant, Anna
Tutor:
JUAN-PENALVA, Joaquín  
Editor :
Universidad Miguel Hernández
Fecha de publicación:
2024-06
URI :
https://hdl.handle.net/11000/32868
Resumen :
La importància de la lectura està present a tots els aspectes de la vida quotidiana, per aquest motiu, trobem referències legislatives que destaquen l’hàbit lector com a coneixement bàsic per a totes les persones. Tant es així que als Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS) de l’Agenda 2030 dediquen unes línies a la lectura. Després de l’anàlisi legislatiu, es planteja el desenvolupament d’un pla lector amb dues aplicacions variades; a un curs concret i a nivell de centre. Un pla ambiciós que pretén fer arribar a tot l’alumnat l’estima per la lectura i els valors que aquesta transmet.
The importance of reading is present in all aspects of daily life, which is why we find legislative references that highlight the habit of reading as a basic knowledge for all people. We can find that the SDGs of the 2030 Agenda dedicate a line to reading. After the legislative analysis, we propose the development of a Reading Plan with two different applications; at a specific course and at school level. An ambitious plan that aims to raise the appreciation of reading and the values it conveys to all students.
Notas:
Especialidad: Lengua y Literatura
Palabras clave/Materias:
Lectura
Llibres
ESO
Literatura
Gèneres
Educació literària
Área de conocimiento :
CDU: Ciencias sociales: Educación. Enseñanza. Formación. Tiempo libre
Tipo documento :
application/pdf
Derechos de acceso:
info:eu-repo/semantics/openAccess
Aparece en las colecciones:
TFM - M.U Formación del Profesorado ESO y Bachillerato, FP y Enseñanzas de Idiomas



Creative Commons La licencia se describe como: Atribución-NonComercial-NoDerivada 4.0 Internacional.