Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/11000/32695
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorAznar-Márquez, Juana-
dc.contributor.authorBiosca Díaz, Pau-
dc.contributor.otherDepartamentos de la UMH::Ciencias Sociales y Humanases_ES
dc.date.accessioned2024-07-24T12:00:31Z-
dc.date.available2024-07-24T12:00:31Z-
dc.date.created2024-06-
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11000/32695-
dc.descriptionEspecialidad: Economíaes_ES
dc.description.abstractEn aquest treball es recullen diferents definicions de pobresa, fent veure que tot i ser un concepte universal, cal desglossar-lo i anar al detall per aconseguir una comprensió més íntegra d’aquesta noció. Tanmateix, aquesta tasca ve seguida d’una anàlisi de la situació de la població a l’estat espanyol. Per a, finalment, portar-ho al camp de l’educació amb una aplicació docent. Aquesta pren la forma d’una situació d’aprenentatge, amb l’objectiu d’apropar a l’alumnat la realitat de la pobresa de manera crítica. El conjunt d’aquesta recerca es produeix a través d’una revisió bibliogràfica, integrant, l’anàlisi de diferents concepcions de la pobresa, per una banda, i de la situació de la població a l’estat espanyol respecte a d’aquesta, per l’altra. Amb tot, l’alumnat tindrà una visió més completa de la realitat que l’envolta amb una capacitat d’anàlisi objectiva que li permetrà entendre les diverses dimensions de la pobresa i localitzar les distintes causes. A més, es posa especial èmfasi en la reflexió i la perspectiva analítica de l’alumnat a l’hora de considerar possibles solucions en forma d’accions i comportaments per combatre-la de manera eficaç, i sobretot, justaes_ES
dc.description.abstractIn this work, various definitions of poverty are gathered, showing that even though it is a universal concept, it must be broken down and examined in detail to achieve a fuller understanding of this notion. This task is followed by an analysis of the situation of the population in Spain. Finally, it is brought into the field of education with a teaching application. This takes the form of a learning situation, with the objective of bringing students closer to the reality of poverty in a critical manner. The entirety of this research is conducted through a literature review, integrating the analysis of different conceptions of poverty on one hand and the situation of the population in Spain with respect to it on the other. With this, students will have a more comprehensive view of the reality surrounding them, with an objective analytical capability that will enable them to understand the various dimensions of poverty and identify its different causes. Furthermore, special emphasis is placed on the reflection and analytical perspective of students when considering possible solutions in the form of actions and behaviors to combat it effectively, and most importantly, justlyes_ES
dc.formatapplication/pdfes_ES
dc.format.extent26es_ES
dc.language.isocates_ES
dc.publisherUniversidad Miguel Hernándezes_ES
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses_ES
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectEducacióes_ES
dc.subjectDesigualtates_ES
dc.subjectMultidimensionales_ES
dc.subjectConsciència sociales_ES
dc.subjectAnàlisi socioeconòmicaes_ES
dc.subjectSituació d'aprenentatgees_ES
dc.subject.otherCDU::3 - Ciencias sociales::37 - Educación. Enseñanza. Formación. Tiempo librees_ES
dc.titleLa pobresa: de l'estudi a la docènciaes_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesises_ES
Appears in Collections:
TFM - M.U Formación del Profesorado ESO y Bachillerato, FP y Enseñanzas de Idiomas


Thumbnail

View/Open:
 TFM Biosca Díaz, Pau.pdf

1,23 MB
Adobe PDF
Share:


Creative Commons ???jsp.display-item.text9???