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https://hdl.handle.net/11000/30359
Propuesta de plan de comunicación para la 11ª edición del festival Rural FilmFest
Título : Propuesta de plan de comunicación para la 11ª edición del festival Rural FilmFest |
Autor : Roca Coves, Helena |
Tutor: Olabe Sánchez, Fernando  |
Editor : Universidad Miguel Hernández de Elche |
Departamento: Departamentos de la UMH::Ciencias Sociales y Humanas |
Fecha de publicación: 2023-09 |
URI : https://hdl.handle.net/11000/30359 |
Resumen :
La comunicación eficaz juega actualmente un papel fundamental en el éxito de los
festivales de cine. Un festival ya no puede depender únicamente de la calidad de las
películas que proyecta, ya que debe forjar una conexión sólida y duradera con su
audiencia a través de tácticas comunicativas bien... Ver más
Effective communication currently plays a crucial role in the success of film festivals.
A festival can no longer rely only on the quality of the films it screens, as it must forge a
strong and lasting connection with its audience through well-planned communicative
tactics. In this context, a strategic communication plan becomes an essential tool to
create a coherent narrative that transforms a film festival into an unforgettable and impactful
experience.
For this reason, this work focuses on developing a strategic communication plan for
the 11th edition of the Rural FilmFest. The main objective is to enhance its visibility and
connection with the audience through social media. The plan aims to leverage digital platforms to increase
the event's visibility and establish effective communication with its target audience.
The Rural FilmFest is an international itinerant film festival that offers a current
overview of international documentary, fiction, and animation films in short, medium, and
feature lengths related to the rural world, ecology, sustainability, and natural and cultural
resources.
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Palabras clave/Materias: Plan de comunicación Festival de cine Comunicación corporativa Marketing Communication Plan Film Festival Corporate Communication |
Área de conocimiento : CDU: Generalidades.: Periódicos. Prensa. Periodismo. Ciencias de la información |
Tipo de documento : info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
Derechos de acceso: info:eu-repo/semantics/openAccess Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional |
Aparece en las colecciones: TFG - Doble Grado en Comunicación Audiovisual y Periodismo
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La licencia se describe como: Atribución-NonComercial-NoDerivada 4.0 Internacional.