Title: Las redes sociales como canal de distribución |
Authors: García Beltrá, Verónica |
Tutor: González Gascón, María Elena |
Editor: Universidad Miguel Hernández de Elche |
Department: Departamentos de la UMH::Estudios Económicos y Financieros |
Issue Date: 2022-06 |
URI: https://hdl.handle.net/11000/28039 |
Abstract:
Este Trabajo de Fin de Grado, que se presenta para la obtención del título de
Administración y Dirección de Empresas por la Universidad Miguel Hernández de Elche,
estudia las redes sociales como canal de distribución.
Por un lado, se estudia como el marketing ha evolucionado a lo largo del tiempo... Ver más
This Final Degree Project, which is presented to obtain the degree in Business
Administration and Management from the Miguel Hernández University of Elche, studies
social networks as a distribution channel.
First, we will study how marketing has evolved over time and how digital marketing is
used in companies as a system that applies the marketing strategy carried out in digital
media.
Finally, a research process of influence marketing is carried out, on its origin, concepts,
operation, ways of acting, trends, bibliographic analysis of companies and expert
opinions, thus trying to obtain a global vision about this field, highlighting the Instagram
social network.
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Keywords/Subjects: marketing Internet influencer redes sociales Instagram |
Knowledge area: CDU: Ciencias aplicadas: Gestión y organización. Administración y dirección de empresas. Publicidad. Relaciones públicas. Medios de comunicación de masas |
Type of document: info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
Access rights: info:eu-repo/semantics/openAccess Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional |
Appears in Collections: TFG - Administración y dirección de empresa Elche
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