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https://hdl.handle.net/11000/26130
Propuesta de mejora del proceso onboarding digital de Brandty
Título : Propuesta de mejora del proceso onboarding digital de Brandty |
Autor : Sempere Marín, Miriam |
Tutor: Gómez Gras, José María |
Editor : Universidad Miguel Hernández de Elche |
Departamento: Departamentos de la UMH::Ciencias Sociales y Humanas |
Fecha de publicación: 2021-09-03 |
URI : http://hdl.handle.net/11000/26130 |
Resumen :
El presente proyecto trata de profundizar acerca de la importancia de potenciar el employer
branding en tiempos de incertidumbre con la finalidad de atraer y retener el talento. La pandemia
ha supuesto una redefinición del trabajo y de las estrategias de employer branding para superar la
crisis. De... Ver más
This project tries to delve into the importance of enhancing the employer's brand in times of
uncertainty in order to attract and retain talent. The pandemic has meant a redefinition of work and
Employer Branding strategies to overcome the crisis. Hence, the importance of adapting the strategy
to the complexity of the current situation to guarantee the best experience for employees and thus
contribute to the promotion and development of business. One of the keys to the Employer Branding
strategy is the onboarding process. This work proposes an improvement of the current model of
digital welcome of the Brandty company, in order to establish additional elements to retain new talent
and turn them into the brand ambassador. As well as, the creation of the continuous training digital
plan. Likewise, the project aims to show the advantages provided by the success of energizing a
welcome process in which employees set the pace of advancement. For this, a design of the digital
onboarding program has been carried out that starts from the qualitative study of the analysis of the
current model. Games and feedback are some of the elements that are expected to be included.
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Palabras clave/Materias: Employer Branding Organización Talento Onboarding Comunicación Recursos Humanos |
Área de conocimiento : CDU: Ciencias sociales: Economía: Trabajo. Relaciones laborales. Ocupación. Organización del trabajo |
Tipo de documento : info:eu-repo/semantics/masterThesis |
Derechos de acceso: info:eu-repo/semantics/openAccess Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional |
Aparece en las colecciones: TFM- M.U Gestión de Recursos Humanos, Trabajo y Organizaciones
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La licencia se describe como: Atribución-NonComercial-NoDerivada 4.0 Internacional.