Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: https://hdl.handle.net/11000/3669

Projecte periodístic Ítaca, la revista bimensual de les Comarques Centrals Valencianes


Vista previa

Ver/Abrir:
 YANKOVICH LLOPIS FELIP LLUÍS.pdf
1,9 MB
Adobe PDF
Compartir:
Título :
Projecte periodístic Ítaca, la revista bimensual de les Comarques Centrals Valencianes
Autor :
Yankovich Llopis, Felip Lluís
Tutor:
Del Campo Cañizares, Elpidio
Fecha de publicación:
2016-09-14
URI :
http://hdl.handle.net/11000/3669
Resumen :
Des de la consolidació d’Internet a les llars de totes les cases dels països occidentals, els teòrics de la Comunicació han estat posant data de caducitat al paper com mitjà de comunicació, alguns d’ells preveuen, inclòs, que aquesta mort vindrà a la dècada següent. A més, aquesta crisi del Periodisme ha comportat que cada any isquen noves generacions de periodistes de les universitats sense cap tipus d’oportunitat laboral, pel que es veuen obligats a buscar noves formes de guanyarse la vida. L’objectiu d’aquesta recerca, en forma de projecte empresarial, és el de demostrar que el paper (com a mitjà de comunicació) no té perquè morir si es reinventa amb creativitat i vocació. A més, oferix a les noves generacions de periodistes una altra forma de començar el camí de la redacció sense caure en Internet, el qual s’ha convertit en una plataforma tan utilitzada que destacar és quasi impossible.
Since the consolidation of Internet in all over the world, communication theorists are getting a close look to the end of paper media, Some of them even predict the death for the next decade. Moreover, the crisis of journalism has caused the origin of new journalist generations without job opportunities, so they are forced to find a new way to survive. The objective of this research, as a business project, is to demonstrate that paper media won't die if it's reinvented with creativity and vocation. It also offers to the new generations another way to start writing without using Internet, something that is nearly impossible nowadays.
Palabras clave/Materias:
Periodisme imprès
Periodisme digital
Innovació
Área de conocimiento :
CDU: Generalidades.: Periódicos. Prensa. Periodismo. Ciencias de la información
Tipo documento :
application/pdf
Derechos de acceso:
info:eu-repo/semantics/openAccess
Aparece en las colecciones:
TFG- Periodismo



Creative Commons La licencia se describe como: Atribución-NonComercial-NoDerivada 4.0 Internacional.