Buscar por Palabras clave 070 - Periódicos. Prensa. Periodismo. Ciencias de la información

Ir a: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
O introducir las primeras letras:  
Mostrando resultados 10 a 26 de 26 < Anterior 
Vista previaFecha de publicaciónTítuloAutor(es)Acceso
19-from newspaper to multimedia groups carvajal aviles.pdf.jpg1-oct-2010From newspaers to multimedia grups. Business growth strategies of the regional press in SpainCarvajal Prieto, Miguel; García Avilés, José Alberto
22-infoentretenimiento garcia Avilés.pdf.jpg2007El infoentretenimiento en los informativos líderes de audiencia en la Unión EuropeaGarcía Avilés, José Alberto
14-convergencia de medios.pdf.jpg18-dic-2008Integración de redacciones en Austria, España y Alemania: modelos de convergencia de medios
García Avilés, José Alberto; Carvajal Prieto, Miguel; Kaltenbrunner, Andy; Meier, Klaus; Kraus, Daniela
24-integrated and cross media newsrooms Garcia Aviles and Carvajal.pdf.jpg1-may-2008Integrated and Cross-Media Newsroom Convergence Two Models of Multimedia News Production – The Cases of Novotécnica and La Verdad Multimedia in SpainGarcía Avilés, José Alberto
29-Journalist practice in digital TV newsrooms aviles leon.pdf.jpg1-dic-2002Journalistic practice in digital television newsrooms, The case of Spain’s Tele 5 and Antena 3García Avilés, José Alberto; León, Bienvenido
30-journalists at digital television newsrooms Aviles.pdf.jpg6-ago-2006Journalists at digital television newsrooms in Britain and Spain: workflow and multi‐skilling in a competitive environment
García Avilés, José Alberto; León, Bienvenido; Sanders, Karen; Harrison, Jackie
31-Journalists perceptions Garcia Aviles.pdf.jpgjun-2014Journalists’ perceptions about regulation and conflicts in their work: the case of Madrid–based news professionalsGarcía Avilés, José Alberto; Fuente Cobo, Carmen; Maciá Barber, Carlos
36-Many Short Links.pdf.jpg18-oct-2016Many short links. The influence of the quantity and size oflinks on user behaviour, perception and comprehensionArias Robles, Félix; García Avilés, José Alberto
28-Journalism_Practice_Media_convergence_revisited.pdf.jpg28-feb-2014Media Convergence Revisited Lessons learned on newsroom integration in Austria, Germany and SpainGarcía Avilés, José Alberto; Kaltenbrunner, Andy; Meier, Klaus
38-newsroom integration in Spain, Austria and Germany.pdf.jpg26-jun-2009Newsroom integration in Austria, Spain and Germany
García Avilés, José Alberto; Meier, Klaus; Kaltenbrunner, Andy; Carvajal Prieto, Miguel; Kraus, Daniela
39-Online Newsrooms Ethics Garcia Avilés.pdf.jpg29-sep-2014Online Newsrooms as Communities of Practice: Exploring Digital Journalists’ Applied EthicsGarcía Avilés, José Alberto
41-Periodismo digital en la Sociedad Red.pdf.jpg2017Periodismo digital en la Sociedad Red: innovar en un entorno competitivoGarcía Avilés, José Alberto
3-19f_GarciaAviles tripodos.pdf.jpg2006Las redacciones de los canales “todo noticias” como laboratorio periodístico: los casosde BBC News 24 y Rainews 24García Avilés, José Alberto
45-Roles of audience participation in multiplatform TV Garcia-Aviles.pdf.jpgnov-2012Roles of audience participation in multiplatform television: From fans and consumers, to collaborators and activistsGarcía Avilés, José Alberto
44-RLCS_art940ENpdf.pdf.jpgmay-2011Self-regulation and the new challenges in journalism: Comparative study across European countries
González Esteban, José Luis; García Avilés, José Alberto; Karmasin, Matthias; Kaltenbrunner, Andy
40-Paz y Garcia Aviles Victimas y Sufrimiento en TV.pdf.jpg10-oct-2012Víctimas y sufrimiento en televisión durante la Segunda Guerra de Irak: el caso españolGarcía Avilés, José Alberto; Paz Rebollo, María Antonia
35-La visión de los productos sobre la televisión.pdf.jpg13-dic-2007La visión de los productores sobre la televisión interactiva: el final de la utopíaLeón, Bienvenido; García Avilés, José Alberto