Browsing by Author García Avilés, José Alberto

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 26 to 37 of 37 < previous 
PreviewIssue DateTitleAuthor(s)Access
36-Many Short Links.pdf.jpg2-Mar-2018MANY SHORT LINKS The influence of the quantity and size oflinks on user behaviour, perception and comprehensionArias Robles, Félix; García Avilés, José Alberto
38-newsroom integration in Spain, Austria and Germany.pdf.jpg6-Mar-2018NEWSROOM INTEGRATION IN AUSTRIA, SPAIN AND GERMANY
Sánchez García, Antonio Axels.pdf.jpg14-Jun-2017Nuevos horizontes del periodismo español en las revistas diseñadas ad hoc para dispositivos móvilesSánchez García, Antonio Axels
39-Online Newsrooms Ethics Garcia Avilés.pdf.jpg6-Mar-2018Online Newsrooms as Communities of Practice: Exploring Digital Journalists’ Applied EthicsGarcía Avilés, José Alberto
Trabajo de Final de Grado - Sofía Román-2.pdf.jpg3-Jun-2021El Palmeral de Elche: una joya a defenderRomán Barbieri, Sofía Belén
41-Periodismo digital en la Sociedad Red.pdf.jpg6-Mar-2018Periodismo digital en la Sociedad Red: innovar en un entorno competitivoGarcía Avilés, José Alberto
PER_TFG_GONZALVEZ_SEMPERE_NOELIA.pdf.jpg5-May-2021Periodismo móvil: Nuevas formas de hacer periodismoGonzálvez Sempere, Noelia
7-Articulo ranking 2015 EPI.pdf.jpg7-Mar-2018Ranking de innovación periodística 2014 en España. Selección y análisis de 25 iniciativas
3-19f_GarciaAviles tripodos.pdf.jpg1-Mar-2018Las redacciones de los canales “todo noticias” como laboratorio periodístico: los casosde BBC News 24 y Rainews 24García Avilés, José Alberto
TFG-MartínezMartínez, Itziar.pdf.jpg30-Apr-2021La reinvención del informativo de televisión: una propuesta innovadora-The reinvention of television news: an innovative proposalMartínez Martínez, Itziar
45-Roles of audience participation in multiplatform TV Garcia-Aviles.pdf.jpg7-Mar-2018Roles of audience participation in multiplatform television: From fans and consumers, to collaborators and activistsGarcía Avilés, José Alberto
35-La visión de los productos sobre la televisión.pdf.jpg1-Mar-2018La visión de los productores sobre la televisión interactiva: el final de la utopíaLeón, Bienvenido; García Avilés, José Alberto