Browsing by Author García Avilés, José Alberto

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 13 to 32 of 48 < previous   next >
PreviewIssue DateTitleAuthor(s)Access
17-Dialnet-DefiniendoLaHipertextualidad-Aviles.pdf.jpg5-Sep-2016Definiendo la hipertextualidad. Análisis cuantitativo y cualitativo de la evolución del conceptoArias Robles, Félix; García Avilés, José Alberto
PER_TFG_SÁEZ_ALCALÁ_CLAUDIA.pdf.jpgSep-2018La desinformación en Twitter: el caso del referéndum del 1 de octubre de 2017Sáez Alcalá, Claudia
16-Developing an Index of Media Innovation in a National Market.pdf.jpg24-Mar-2016Developing an Index of Media Innovation in a National Market
TD Ramirez Leyva, Flor Micaela.pdf.jpg26-May-2017Encuadres noticiosos de la salud en los informativos de la televisión pública y privada en MéxicoRamirez Leyva, Flor Micaela
TFG-Sánchez Benejama, Laura.pdf.jpg12-Jun-2020Estudio de la innovación periodística en España. Análisis de cuatro casos: Fundación Ciudadana Civio, periodismo freelance y móvil, Revista 5W y RTVE LabSánchez Benejama, Laura
TFG-Martínez Rocamora, Fátima.pdf.jpg2-Sep-2021Estudio de la innovación periodística en Perú. Análisis de tres casos: La Encerrona, Ojo Público y La MulaMartínez Rocamora, Fátima
PER_TFG_BONAL_SÁNCHEZ_SUSANA.pdf.jpgSep-2019Evolución de la materia de Periodismo Especializado en EspañaBonal Sánchez, Susana
Lugschitz Kaltenbrunner, Renée.pdf.jpg21-Oct-2021Female Correspondents Covering the Spanish Civil War. Assessment of journalistic quality and partiality from a comparative perspectiveLugschitz Kaltenbrunner, Renée
19-from newspaper to multimedia groups carvajal aviles.pdf.jpg1-Oct-2010From newspaers to multimedia grups. Business growth strategies of the regional press in SpainCarvajal Prieto, Miguel; García Avilés, José Alberto
TD Arias Robles, Félix.pdf.jpg20-Jul-2015El hipertexto periodístico. Influencia del enlace en el mensaje, el emisor y el receptor de informaciónArias Robles, Félix
22-infoentretenimiento garcia Avilés.pdf.jpg2007El infoentretenimiento en los informativos líderes de audiencia en la Unión EuropeaGarcía Avilés, José Alberto
TD González Mesa, Isabel María.pdf.jpg26-Sep-2016La información de proximidad en las televisiones de ámbito local: el caso de Tele ElxGonzález Mesa, Isabel
PRADOS CHALER ADRIANA.pdf.jpgJun-2017La innovación en los laboratorios de medios: los casos de El Confidencial Lab y DN Lab-Diario de NavarraPrados Chaler, Adriana
BLASCO MACIÁ RAQUEL.pdf.jpgJun-2017Innovación en los medios de comunicación audiovisual. Casos: 93 metros y Lab de RTVEBlasco Maciá, Raquel
14-convergencia de medios.pdf.jpg18-Dec-2008Integración de redacciones en Austria, España y Alemania: modelos de convergencia de medios
24-integrated and cross media newsrooms Garcia Aviles and Carvajal.pdf.jpg1-May-2008Integrated and Cross-Media Newsroom Convergence Two Models of Multimedia News Production – The Cases of Novotécnica and La Verdad Multimedia in SpainGarcía Avilés, José Alberto
Jose Antonio Marina. La columna periodistica como medio de creacion y divulgacion filosofica.pdf.jpg10-Jul-2019José Antonio Marina: la columna periodística como medio de creación y divulgación filosóficaCoves Mora, Vicente
29-Journalist practice in digital TV newsrooms aviles leon.pdf.jpg1-Dec-2002Journalistic practice in digital television newsrooms, The case of Spain’s Tele 5 and Antena 3García Avilés, José Alberto; León, Bienvenido
30-journalists at digital television newsrooms Aviles.pdf.jpg6-Aug-2006Journalists at digital television newsrooms in Britain and Spain: workflow and multi‐skilling in a competitive environment
31-Journalists perceptions Garcia Aviles.pdf.jpgJun-2014Journalists’ perceptions about regulation and conflicts in their work: the case of Madrid–based news professionalsGarcía Avilés, José Alberto; Fuente Cobo, Carmen; Maciá Barber, Carlos